2015. január 12., hétfő

Helló Vadi Új Év!

Hát ím itt vagyunk, 2015 első frissítésénél, így január közepén, ami nem korhatáros, mivel pusztán információ jellegű. ( A másik, élvezhetőbb frissítés a szél hátán érkezik, Kenji tolmácsolásában, órákon, napokon belül, nagyon megígérem. ) Végre volt időm böködni a felületet, hogy verjek belé némi ( nem túl sok ) egyediség mert bevallom őszintén annak idején erre nem fordítottam túl sok energiát, meg volt rá az okom, bár inkább mentségem. Kalapálgattam kicsit itt és ott, kattogtatva tán még látszatja is lesz, sőt meglátjuk, hogy alakul a hetem, most, hogy már a fülekre kattintva is van értelmes tartalom, nem csak fehér űr, nekiállok, hogy visszatöltsem ami még lóg a levegőben, mert tudjuk, van olyan. Megint volt egy nagyon csendes időszak, persze, hogy az én hibámból, szorítsatok, hogy most picit pezsegjünk. :)


6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett az új dizájn. Igazi japán hangulata van, és olyan, mintha az oldalon korábban eljött volna a tavasz. Bár nálunk most is tavaszi napsütés van. És várom az új fejezetet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy így gondolod! Remélem olvasgatni is kellemes lesz rajta! ( Titkos vágyódásom a tavasz után alakot öltött. Hehe.)

      Törlés
  2. Húúú nagyon jó lett!!! Fel sem ismertem először hova tévedtem XD Telefonon beszéltem éppen és nézem meredten a képernyőt, hogy én mégis minek nyitottam meg ezt az oldalt? O.o Erre jobban megnézem és vááá meglepi!!! :D Neked is boldog 2015-öt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na most mennyie tűnök elvarázsoltnak ha elmondom, hogy engem is meglepett ma, amikor betöltött az oldal? XD Nagyon örülök, hogy tetszik! :)))

      Törlés
  3. Igen, tök szép lett az oldal. :)

    VálaszTörlés